Oulun seutu, Uncategorized, Yleinen

Virkistyslomanen Nallikarin Aallossa Oulussa

Kaupallinen yhteistyö Nallikarin Aallon kanssa

Oi ihanuutta, kun pääsimme mieheni kanssa viikonloppuna testaamaan uudenkarheita Nallikarin Aalto -hotellihuoneita Oulussa!

Meillä oli siis pieni miniloma sunnuntaista maanantaihin. Ajankohta oli varsin rauhallinen tutustua Aallon huoneistoihin.

Majoituimme Hiekka Standard -huoneistossa, joka oli nimensä mukaisesti ihanan vaalean sävyinen sisustukseltaan. Huoneistossa oli lisäksi vielä uutuuden tuoksu.

Pohjaratkaisu oli hyvä, kuten sopivan kokoisessa yksiössä. Toisessa kerroksessa sijaitsevan huoneiston parveke toi lisätilaa, ja siellä oli mahtavan lämmin. Parvekkeelta oli esteetön näkymä Nallikarin rannalle ja merelle.

Keittiö oli erinomaisesti varusteltu, ja nautimmekin aluksi päivällisen. Astiatkin ihastuttivat kauneudellaan. Makuusopen pystyi eristämään verhoilla, joka olikin hauska juttu illalla.

Ruoan jälkeen lähdimme rannalle ulkoilemaan. Sää oli mitä mainioin, ja ihmiset olivat liikkeellä ulkoilemassa.

Kiertelimme rantaa ja kävimme näköalatornilla ihailemassa maisemia. Palasimme takaisin leirintäalueen kautta. Mökit olivat Aalto-hotellin välittömässä läheisyydessä.

Ilta meni äkkiä rentoutuessa ja päätimmekin jättää alakerran Bistoria Patioon tutustumisen aamuksi. Italialaistyyppisestä Bistoriasta olisi saanut mm. napolilaistyylisiä pizzoja. Kesällä ravintolalla tulee olemaan laaja terassi merinäköalalla.

Aamulla heräsimme varhain, ja ennen töihin lähtöä siirryimme Patioon aamiaiselle. Kaikkea herkullista oli laitettu kauniisti tarjolle. Saimme nauttia aamupalan rauhallisissa merkeissä, sillä muut eivät olleet vielä aamuseitsemältä löytäneet sinne!

Nallikarin Aalto on upea lisä Oulun Nallikarin alueen majoitukseen ja muihin palveluihin. Lähellä on monipuoliset liikunta- ja ulkoilumahdollisuudet, ja Nallikarin rantahan on vertaansa vailla. Nyt oli muuten jo jäätelökioskikin avattu, ja sinne riitti jonoa!